2018 Created by Charlie Media

Foredrag: Unngå misforståelser og konflikter

Slik takler du verdensmestere 

Opplever du at det du sier rett og slett ikke går hjem? At du og kunden din, kollegaen eller oppdragsgiveren snakker forbi hverandre og ikke helt snakker samme språk? Lær hvordan du takler verdensmestere og andre du synes er vanskelige.

Konflikter og uenighet oppstår ofte som følge av at vi ikke forstår hverandre. Ikke har kjemi. Ikke snakker samme språk.

Som journalist, kommunikasjonsrådgiver og veileder ser jeg hvor ille det kan gå hvis vi kommuniserer forbi hverandre - både muntlig og skriftlig.

I foredraget Unngå misforståelser og konflikter - slik takler du verdensmestere  lærer du hvordan du takler ulike personligheter og kommuniserer bedre med andre.

I tillegg lærer du hvordan du lytter bedre, stiller de rette spørsmålene og får kunden, dine ansatte og dine oppdragsgivere på gli.

Du lærer også om såkalte adferdsprofiler - og hvordan du kan tolke både din egen adferd og andres. Det betyr blant annet at du bedre forstår hvorfor noen trenger god tid og mye informasjon, mens andre tar avgjørelser på strak arm.

Om meg

Jeg er sertifisert i et analyseverktøy som heter DISC. Et verktøy som brukes av ledere, selgere og andre som ønsker å lykkes med kommunikasjon.

I tillegg er jeg utdannet journalist og personlig trener.

 

Jeg bruker ulike deler av min bakgrunn i dette foredraget og viser hva som kreves for å bli supergod til å snakke godt sammen!

Siden 2006 har jeg vært selvstendig næringsdrivende og eier og drifter i dag kommunikasjonsselskapet Charlie Media.

Pris kr. 15.000 eks mva per foredrag

Jeg hadde leid inn Irene Mårdalen til et seminar for 22 ansatte, der vi ønsket å forbedre kommunikasjonen mellom kollegaene. Irene formidlet teori sammen med erfaring om temaet. Irene fikk de ansatte til å åpne seg og de ansatte kom med tanker, om hvordan vi skal få til en god kommunikasjon i hverdagen, på jobb. I etterkant av seminaret har de ansatte hentet frem viktige poeng fra seminaret og de ansatte var veldig fornøyd med Irene og hennes kunnskaper.

Beate Holme - Universitetet i Oslo